سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
کسب وکار
علیرضا جعفری و متولد شهر بندرعباس هستم رشته تحصیلی مهندسی عمران و مدیریت اجرایی کسب و کار بوده و نویسنده کتاب فرمول پی یا راه اندازی شغل به روش خودتان هستم .
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 7654
کل یادداشتها ها : 6
خبر مایه


اصول موفقیت در کارآفرینی

برای رسیدن به جایگاه موفقیت در کارآفرینی باید مجموعه رفتارها، تصمیمات و اقداماتی را انجام داد. بی شمار راه حل وجود دارد تا یک فرد به جایگاه موفقیت دسترسی پیدا بکند. به عبارتی اصول موفقیت در کارآفرینی بی شمار هستند که واقعا اگر حتی تعدادی از این اصول موفقیت را مد نظر قرار بدهیم و اجرا کنیم، می توانیم به موفقیت دسترسی پیدا کنیم و خودمان را در جایگاه یک کارآفرین موفق قرار دهیم.

در اینجا از بین تمامی اصول موفقیت کارآفرینی 5 مورد از این اصول موفقیت کارآفرینی  را خدمت شما عرض خواهیم کرد.

  • اصل اول:‌ از موقعیت های اقتصادی استفاده می کنند.
  • اصل دوم: تصمیم می گیرند.
  • اصل سوم: سرمایه را جذب می کنند و آن را افزایش می دهند.
  • اصل چهارم:‌ برای آینده برنامه ریزی می کنند.
  • اصل پنجم:‌ تولیدات و خدمات خود را با سود می فروشند.

 

شما می توانیدمقاله کامل را به صورت فایل صوتی  در وب سایت www.kasbokareshoma.com گوش دهید و یا آن را دانلود کنید.


کارآفرین همانطور که در مقالات قبل و فایل های صوتی قبل خدمت شما عرض کردیم فردی است که مخاطره یک فعالیت اقتصادی را می پذیرد.

سرمایه داری و اصول موفقیت در کارآفرینی

اگر فایل صوتی را گوش کرده باشید در فایل صوتی هم خدمت شما عرض کردیم که داشتن سرمایه یکی از رازهای کارآفرینی است ولی در نقطه مقابل آن اصولاً در موارد بی شماری کارآفرینان افراد سرمایه داری نبوده اند.

کارآفرینان  قدرت و توانایی جذب سرمایه را دارند، کارآفرینان به خوبی می دانند داشتن یک برنامه منظم و طرح عالی می تواند آنها را قادر به جلب ن?ظر افراد سرمایه دار بکند.

به نوعی داشتن یک طرح و برنامه که توانایی این را داشته باشد که میزان سود دهی این فعالیت را اثبات بکند یکی از برگ های برنده افراد کارآفرین است و این جلب نظر و یا کسب اعتماد در بین افراد سرمایه دار و یا سرمایه گذار دقیقا مطلب و یا موضوعی است که یک کارآفرین می خواهد به آن برسد.

چرا که این جلب اعتماد دلیلی خواهد شد برای پرداخت سرمایه که برای اجرایی کردن یک فعالیت افراد کارآفرین نیاز دارند.

منطور دقیقا این است که افراد کارآفرین طبق یک برنامه رفتار می کنند و به راحتی می توانند میزان سرمایه مورد نیاز را کسب کنند.

پس همان گونه که گفته شد لزوما برای کارآفرین شدن نیاز به این نیست که سرمایه داشته باشیم، به راحتی می توانیم با داشتن یک طرح و بیزینس پلن به سرمایه مورد نیاز دسترسی پیدا کنیم.

علیرضا جعفری در کنار دکتر حلتعلیرضا جعفری در کنار دکتر حلت

کسب سود و رابطه آن با اصول موفقیت کارآفرینی

کسب سود یکی از دلایل اصلی ایجاد انگیزه برای ادامه کسب و کار است و افراد کارآفرین هم به مانند سایر افرادی که در کسب و کار خود فعالیت می کنند به دنبال کسب سود هستند و آن را به عنوان یکی از اصول موفقیت کارآفرینی پذیرفته اند.

میزان سود دهی معیار مناسبی برای ارزیابی و سنجش یک کسب و کار است که اگر میزان سود دهی مناسبی داشتیم نشان دهنده این است که در مسیر درست گام بر می داریم و در غیر این صورت در مقابل اگر سود دهی مناسبی نداشته باشیم باید بدانیم که باید تغییراتی را در مسیر ایجاد کنیم.

پس سود می تواند تراز خوبی باشد که نشان دهد که یک کسب و کار به سمت موفقیت حرکت می کند و یا به سمت شکست حرکت می کند.

علیرضا جعفری

مشاور و مدرس کسب و کار در بندرعباس
مدیر وب سایت کسب و کار شما

نظر شما درباره اصول موفقیت در کارآفرینی چیست؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستیم.

از ما هدیه بگیریداصلا!

ایمیل تون رو برای ما بفرستید، 7 فیلم آموزشی کسب و کاری هدیه بگیرید.آفرین





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ